close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שער חניה

מערכת שורשכה כסליו, תשעז25/12/2016

שער חניה מהווה הגנה מצוינת על המכונית גם כאשר היא נמצאת במתחם של הבית

תגיות:
שער חניה מגן גידור
צילום: יח"צ האתר

בתקופה שבה רמת הפשיעה עולה והרכוש שלנו חשוף להתנכלויות כמעט יום יומיות, שער לחניה מעניק הגנה לרכוש ומונע אפשרות של פריצה אל הרכב או גניבה. השערים הנפוצים ביותר הם השערים החשמליים שאותם אפשר לפתוח באמצעות שלט רחוק ואין צורך לגשת באופן פיזי אל השער כדי לפתוח אותו.

השוק מציע מגוון ענק של שערים מסוגים שונים ובעיצובים מגוונים. אם אתם מתלבטים איזה שער מתאים לכם, צרו קשר עם צוות העובדים בחברת מגן גידור ואחזקות בע"מ. צוות העובדים צבר ניסיון רב בתחום, הוא ידע להמליץ לכם על השער המתאים.

שער לחניה - למה צריך שער?

שער חניה מהווה הגנה מצוינת על המכונית גם כאשר היא נמצאת במתחם של הבית. ככל שערך המכונית גבוה יותר, כך כדאי להשקיע בשער איכותי יותר שיעניק את רמת ההגנה המרבית. בבתים פרטיים רבים, בעלי הבית אינם מסתפקים בשער הכניסה , אלא מוסיפים "חגורת ביטחון" ומתקינים שער נוסף במתחם החניה.

שער לחניה שומר על מתחם החניה כחניה פרטית. בחניות פרטיות רבות, על אף שבכניסה אל החניה מוצב שלט מאיר עיניים המכריז: "חניה פרטית", החניות נתפסות על ידי בעלי רכבים זרים. רק שער בפתח החניה ימנע אפשרות טכנית מנהגים זרים להיכנס אל המתחם ולחנות בו, אפילו "רק לחמש דקות".

שער לחניה – מידע חשוב על שערים חשמליים

השערים החשמליים העשויים מנירוסטה נחשבים לשערים פופולאריים ומבוקשים. אלו שערים איכותיים בעלי כושר עמידה השורדים תקופות ארוכות. חומר האלומיניום הוא חומר העמיד בפני שינוי טמפרטורות ותנאי מזג האוויר. לחומר האלומיניום יש יתרונות רבים, הוא אינו מחליד, אינו דוהה, הוא אינו דורש תחזוקה שוטפת ועוד.

שערים חשמליים הבנויים מחומר האלומיניום הם שערים קלים. מאלומיניום אפשר לבנות שערים חשמליים בממדים גדולים בהשוואה לשערי ברזל. הודות למשקל הקל של השער, גם מנוע בעל נפח קטן, יחסית, יצליח להניע בקלות את השער, לפתוח או לסגור אותו.

את השערים החשמליים אפשר לפתוח במגוון אפשרויות. הפתיחה הנפוצה ביותר היא פתיחה באמצעות שלט. את השלט אפשר לשכפל ולהעביר לכל דיירי הבית או הבניין המשותף.

שערים מתוחכמים יותר הם שערים מבוססי סלולאר, שערים שאותם אפשר לפתוח על ידי שיחת טלפון. את המספר של בעל הטלפון המורשה לחנות בחניה מגדירים במערכת ורק דייר שמספר הטלפון שלו הוטמע במערכת יוכל להיכנס ולחנות בחניה.

כאשר רוכשים שער לחניה חשוב לרכוש שער מחברה אמינה, ותיקה ומומלצת. חשוב גם לברר האם החברה מעניקה אחריות ולכמה שנים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה